iarel

iarel
mar

2011-12-02

etxetxoa

Txikia nintzela, gurasoek lagundu zidaten etxetxo hau egiten.Orain berrogeita hamar urte ditut eta,noski,oso gutxitan erabiltzen dut,baina gaur,bai,gaur erabili beharra izan dut.Gaur bolatxo zorogarri eta lagungarri honetan ezkutatu egin naiz.
Pirata batzuk ez hartzeko.Baina sartu nuenean,bola horretan gauz asko akordatu nintzen.Adibidez:nire lagunekin txiki-txikian,foto batzuk oso oso txikitan ere...Hor utzi nuen tranpa batzuk piratentzako.Piratak ailegatzean.Tranpetan ez ziren topaatu ezta batekin eta ateratzean ez zeuden inork ba hartu nuen pistola bat eta hil nuen denei eta topatu nuen batekin baina hilda zegoen den denek eta konturatu zen bere anaia zela eta ia ia negar egin zuen eta hartu zuen pistola eta hil zen berari zergatik bakarrik zegoela.

No hay comentarios: