iarel

iarel
mar

2012-01-13

etxea

Esan zidaten etxe hartara joateko.Baina iritsi nintzenean,ezin nuen sinetsi ikusten nuena:milaka liburuak ateratzen ari ziren leiho batetik.Zer ote?


Etxe hartan sartu nintzenean,beldur pixkat neukan.Aitak esan zidan hara joateko,baina liburuak ateratzen ari  ziren lehio batetik,sartu nintzenean logelan oso oso beldur nengoen eta entzun nuen gauza bat ohean eta begiratu nuen.Ez zegoen ezer, gero entzun nuen armairuan gauza hori,baina ez zegoen ezer.Aitari trampa bat jartzeko esan nion eta horrela zuen aitak.Trampa horretan janaria zegoen.Ordu bat pasa eta gero,ikustera joan ginen eta, hara non,mutil bat zegoen,oso-oso argala.Nik galdetu nion zergatik bota zituen liburu horiek eta mutilak erantzun zidan ez zituela gustoko liburuak komikiak baizik,horegatik bota zituen.

No hay comentarios: